KirjasivuLarkins, Lisette:Calling on Extraterrestrials: 11 Steps to Inviting Your Own UFO EncountersHampton Roads Publishing Company 2003. 245 sivua
Larkins: ' Kirjaani on rinnastettava Einsteinin
suhteellisuusteoriaan ' .
Lisette Larkins on aikaisemmin
vuonna 2002 julkaissut kirjan ' Talking to Extraterrestrials: Communicating
With Enlightened Beings ' .
Tämän uuden kirjan takakannessa
olevan tekstin mukaan on sattunut sellaista että sen jälkeen kuin on lukenut
TÄMÄN kirjan niin on päässyt näkemään ufoja ja tapaamaan muukalaisia tai on
sattunut sellaista että on kehittänyt yhdessä yössä selvännäkijän kykyjä.
Larkins on syntynyt eteläisessä Kaliforniassa ja kasvanut
Malibussa, mutta asuu nykyisin Virginiassa. Hän tapasi ensimmäisen kerran
muukalaisia vuonna 1987.
Kirjan esipuheessa kerrotaan että tavattuaan muukalaisia hän
sai selvännäkijän kykyjä ja rupesi kuulemaan ääniä joiden lähde oli tuntematon.
Larkins oli itse sitä mieltä että hän on menettämässä
järkeään ja hän kirjoittautui vapaaehtoisesti mielisairaalaan jolloin hän
samalla haki avioeroa ja samalla menetti poikansa holhouksen. Larkins oli
mielisairaalassa kolme viikkoa jonka jälkeen eräs sairaalan psykiatreista
kertoi hänelle että hänen mielestään Larkins ei ole ollenkaan mielisairas, vaan
hän on kehittänyt paranormaaleja kykyjä.
Tämä psykiatri kehoitti Larkinsia jättämään mielisairaalan
välittömästi, jonka hän tekikin, ja lähdettyään mielisairaalasta hän hakeutui
toisen psykiatrin puheille joka totesi että Larkins on täysin selväjärkinen.
Neljän kuukauden kuluttua hän sai taas takaisin poikansa
holhouksen.
Kun kirjan takakannessa kerrotaan että on sattunut että sen
jälkeen kuin on lukenut TÄTÄ kirjaa on kehittänyt selvännäkijän kykyjä niin on
varsin selvää että lukija aloittaa tämän kirjan lukemisen suurella
jännityksellä ja odottaa että kehittyisikö nyt lukijan kohdalla todella näitä
kykyjä?
Tässä kirjassa kerrotaan 11 kohdan avulla miten jokainen voi
saada yhteyttä muukalaisiin:
1) Call it Forth ( Kutsu sitä)
2) Remember Soul Connections ( Muista sielujen yhteys)
3) Forgive the Pain ( Anna anteeksi tuskalle )
4) Celebrate Family Reunions ( Juhli perheen
uudelleentapaamiset )
5) Be the Expert ( Ole asiantuntija)
6) Energize ( Lataudu)
7) Discern Readiness in Others ( Havaitse muissa olevan
valmiuden)
8) Be Here Now ( Ole täällä nyt)
9) Shapeshift ( Muodonmuutos)
10) Fear Not ( Älä pelkää)
11) Metamorphose( Metamorfoosi)
Kirjan takakannessa oleva ilmoitus siitä että on tapahtunut
että kirjan lukijat ovat saaneet yhdessä yössä selvännäkijän kykyjä muuttuukin
kirjan sivulla 6 hiukan monimutkaisemmaksi: Sen jälken kuin on lukenut tätä
kirjaa kerran tai KAKSI ja sen jälkeen SYVÄLLISESTI POHTINUT kirjan sanomaa,
niin SAATTAA olla että rupeaa kokemaan eriskummallisia asioita.
Jos suhtautuu kirjan sisältöön AVOIMESTI ja SULATTAA kaikki
nämä 11 kohtaa jotka on lueteltu tässä kirjassa niin ihmisessä tapahtuu muutos.
Larkins ei ole millään tavalla vaatimaton kun hän kehuu omaa
kirjaansa sen alkusivuilla. Sivulla 6 hän kertoo että tämä on mystinen ja
ihmeellinen kirja.
Larkins rinnastaa kirjaansa jopa Einsteinin
suhteellisuusteoriaan joka julkaistiin vuonna 1905 mutta ryhdyttiin ymmärtämään
vasta 1920- luvulla. Samalla sivulla Larkins kertoo että hänen kirjansa on kuin
' lampun maaginen henki ' .
' Kun tutustuu kirjaan ja pohtii sen 11 kohtaa niin lukijan
toiveet kokea merkillisiä asioita muista maailmoista voidan toteuttaa
silmänräpäyksessä, koska muukalaisten energia ja läsnäolo täyttävät tämän
kirjan sivuja ' .
Edelleen sivulla 7 Larkins huomauttaa että lukija joka
noudattaa tämän kirjan ohjeita voidaan verrata tiennäyttäjään, harvinaiseen
pioneeriin joka johtaa kokonaista kulttuuria omalla esimerkillään ottamaan
suunnatonta harppausta kehityksessämme universaaliseksi ihmiseksi.
Nämä universaaliset ihmiset pystyvät kommunikoimaan muiden
fyysisten olentojen kanssa jotka asuvat muualla maailmankaikkeudessa ja heitä
voi käyttää oppainaan henkisessä kehityksessämme.
Toisaalta Larkins turvaa sivulla 24 selustaansa ja kertoo
että kirjassaan hän ei erityisemmin pohdi skeptikkoja, vähättelyä tai
todisteita siitä että on elämää maailmankaikkeudessa. Larkins tietää mitä
tietää ja mitä hän on kokenut, eikä kirja ole kirjoitettu vähättelijöille.
Kirjassa Larkins kertoo useista kirjeistä joita hän on
saanut ensimmäisen kirjan julkaisemisen jälkeen ja joissa kerrotaan
kohtaamisista muukalaisten kanssa, sieppauksista jne. Näiden esimerkkien
joukosta allekirjoittanut löytää erään kirjeen joka on varsin tyypillinen
ufohavainnoille vaikka kukaan ei ole vielä keksinyt selitystä sille, ja se on
se että kun toinen näkee ufon, niin toiset lähellä olevat ehkä eivät näe sitä ollenkaan.
Kirjeen tapauksessa kyseessä oli 53- vuotias nainen joka kertoo tapauksesta
joka sattui vuonna 1975 tai 1976 kun hänen kolme lastaan olivat pieniä. He
olivat juuri syöneet päivällistä kun naisen äiti, joka asui toisella puolella
kaupunkia, soitti hänelle ja kiihtyneenä kertoi että hän oli nähnyt kummallisen
lentävän laitteen joka lensi erään lammen yli matkalla kirjeenkirjoittajan
suuntaan. Nainen ja hänen lapsensa juoksivat olohuoneen ikkunan luo ja
asettuivat ikkkunan ääreen katsomaan siihen suuntaan mistä lentävän laitteen
pitäisi ilmestyä. Jonkun minuutin kuluttua he näkivätkin ison lentävän lautasen
joka tuli heidän suuntaansa, pysähtyi ja jäi leijumaan heidän takapihallaan
olevan puun yläpuolelle aiheuttaen sen että puun oksat rupesivat heilumaan.
Lentävässä lautasessa oli pyörivät, salamaa muistuttavat
punaiset, keltaiset ja valkoiset valot. Nainen ja lapset tuijottivat sitä
ihmeissään ja saivat myös sen tunteen että joku tuijotti heitä takaisin.
Nainen ja lapset panivat kuitenkin merkille että vaikka he
asuivat kaupungin valtakadulla lähellä vilkasta huoltoasemaa niin näytti siltä
ettei kukaan muu nähnyt lautasta, eikä kiinnittänyt siihen minkäänlaista
huomiota.
Nainen ja lapset eivät tajunneet miksi ei kukaan muu
reagoinut valtavankokoiseen lautaseen.
Kun naisen mies tuli kotiin niin nainen ei kertonut hänelle
havainnostaan yhtään mitään ja vaikutti siltä että naisen muisto kokemuksesta
palasi vasta pieninä palasina monen vuoden kuluttua havainnosta.  Â
Vasta myöhemmin kun nainen oli mennyt uusiin naimisiin hänen
uusi aviomiehensä rupesi kyselemäään asioista jolloin nainen rupesi
selvittämään asioita itselleen. Vasta tällöin, 25 vuotta tapauksen jälkeen, hän
huomasi soittaa äidilleen joka oli alunperin hälyttänyt lentävästä kohteesta.
Kun hän soitti äidilleen kävi ilmi että koska äiti ei ollut saanut mitään
palautetta tyttäreltään niin hän oli olettanut ettei tytär ollut nähnytkään
mitään, eikä kiinnittänyt asiaan sen kummempaa huomiota.
Tässä tapauksessa kyseessä on kaksi eri asiaa jotka ovat
aivan tyypillisiä ufohavainnoille, eli ensimmäinen on se että havaitsijaa
lähellä olevat ihmiset, eli tässä tapauksessa ihmiset vilkkaalla pääkadulla,
eivät näyttäneet huomaavan ufoa ollenkaan, ja toinen se että nainen muisti
tapausta vasta vuosia myöhemmin ja pieninä palasina. Nykyisin hän olettaa että
ehkä hän ja hänen lapsensa joutuivat sieppauksen kohteeksi vaikka he eivät ole
tajunneet sitä.
[ Allekirjoittaneen
tahtomatta tässä syntyy nyt historiallinen ongelma;
Larkins kertoo että kun Magellan saapui Etelä-
Amerikkaan vuonna 1520 niin alkuasukkaat eivät NÄHNEET redillä makaavaa laivaa
vaikka se oli täysin näkyvissä. Larkinsin mukaan tämä johtui siitä että heidän
aivonsa eivät olleet tottuneet tällaiseen näkyyn. Sen sijaan he kyllä näkivät
pienemmät veneet jotka tulivat suuremmasta laivasta.
Sattumalta allekirjoittanut
on juuri äskettäin lukenut myös Alice Bryantin ja Linda Seebachin kirjan '
Healing Shattered Reality: Understanding Contactee Trauma ' jossa kerrotaan
samasta aiheesta mutta että se oli Darwing ja hänen Beaglelaivansa joka
ilmoitti siitä etteivät alkuasukkaat nähneet isoa Beaglelaivaa.
Historialliseksi ongelmaksi
nousee tässä nyt se tosiasia että vaikka paikkakunta maantieteelisesti on
suunnilleen sama, eli Etelä- Amerikan eteläkärki, niin Magellan tuli paikalle
vuonna 1520 ja Darwin tuli perässä vasta 312 vuotta myöhemmin, eli vuonna 1832.
Kokivatko molemmat saman
ilmiön? Mutta silloinhan tuo logiikka ei päde sillä kun
Darwing saapui niin
silloinhan alkuasukkaat olivat jo nähneet Magellanin laivan!
( Toki 312 vuotta
aikaisemmin).
Tai erehtyykö joku
kirjailijoista? Allekirjoittanut jättää tuon asian selvittämisen
historiantutkijoille ].
Ajatuksena tässä on tietysti
se että kyseessä saattaa olla sama ilmiö, eli että jotkut eivät näe ufoa
yksinkertaisesti siitä syystä että heidän aivonsa eivät ole ' tottuneet '
tällaiseen kokemukseen.
Suuri osa kirjasta on Larkinsin ensimmäisen kirjan toisintoa
mutta muuten ainakin sivulle 170 saakka Larkins kertoo kirjeistä joita hän on
saanut eri henkilöiltä sen jälkeen kuin hän on esim. esiintynyt televisiossa
kertomassa ajatuksistaan.
Larkins kertoo ensimmäisen kirjansa sisällöstä ja toistaa
loputtomiin filosofisia keskusteluja joita hän on käynyt muukalaisten kanssa.
On mielenkiintoista havaita että kun allekirjoittanut juuri ennen tätä kirjaa
luki fil. tri Johnstonen kirjaa, jossa Johnstone toteaa että ufot ovat
muuttuneet aggressiivisemmiksi, niin Larkins taas puolestaan esim. sivulla 170
kertoo käsityksestään että muukalaiset levittävät sanomaa rakkaudesta,
anteeksiannosta ja ymmärtämyksestä.   Â
Jotkut kirjeitten lähettäjät suhtautuvat kuitenkin
hienotunteisen kriittisesti tai jopa avoimen vihamielisesti Larkinsin
ajatuksiin. Eräs kirjeen lähettäjä, joka suhtautuu varovaisen kriittisesti,
kysyy että eikä ole selvää että kuka tahansa joka lukee tätä kirjaa tahtoisi
fyysistä kontaktia muukalaisiin eikä vain nähdä painajaisia heistä.
Sivulla 70 Larkins kertoo kirjeestä jonka lähettäjä kertoo
olleensa aikaisemmin ufojärjestö MUFONin osavaltiojohtaja ja tämä
kirjeenlähettäjä, jonka nimeä ei kylläkään kerrota, on kuunnellut Larkinsia kun
hän esiintyi Art Bellin radio- ohjelmassa ja ilmoittaa suoraan käsityksensä
siitä että enemmän roskaa hän ei oli ikinä kuullut kuin Larkinsin käsitykset.
Kirjeen kirjoittaja kutsuu Larkinsia ' pseudointellektuelliksi ' joka käyttää
sanoja joita hän ei itsekään ymmärrä ja aika ilkeällä tavalla tämä ent. MUFONin
osavaltiojohtaja kehoittaa Larkinsia olla unohtamatta lääkkeensä seuraavan
kerran kuin hänet siepataan.
Larkins ei kuitenkaan ole moksiskaan tällaisista kirjeistä
tai niiden kirjoittajista vaan jatkaa kertomuksiaan keskusteluistaan
muukalaisten kanssa, aivan kuin he olisivat hänen hyviä tuttaviaan joiden
kanssa hän seurustelee päivittäin.
Allekirjoittanut tarttuu nyt asiaan joka ufologiassa on
vaivanut minua pitkään. Jotta tämän tekstin lukija saisi käsityksen siitä mitä
tarkoitan niin otan esimerkkinä oppikouluni entisen historianopettajan. Mm.
allekirjoittaneelle sattui joskus kokeissa että jos ei tiennyt oikeata
vastausta johonkin kysymykseen niin sen sijaan ' runoili ' erittäin paljon
jostakin muusta aiheesta kuin siitä mistä oikeastaan oli kysymys.
Eli runsaalla sanahelinällä yritti peittää sitä ettei
tiennyt vastausta varsinaiseen kysymykseen.
Allekirjoittanut muistaa hyvin miten historianopettajamme
varsin hyvin näki näiden yritysten läpi ja huomautti niistä erikseen että pitää
pysyä aiheessa ja vastata oikeaan kysymykseen lyhyesti ja ytimekkäästi, eikä
kirjoittaa tuhat sanaa jostakin muusta asiasta.
Tästä tuleekin sitten mieleen että nykyisin ufologian
nimissä on julkaistu useitakin kirjoja joissa on tyypillisenä piirteenä se että
niiden konkreettinen sisältö, eli n. s. substanssiarvo, on lähinnä olematon tai
mitätön, ja sen sijaan niissä on paljon sanahelinää jossa puhutaan paljon
muukalaisista, ufoista ja avaruusolennoista ja siitä miten kirjan tekijä on
kommunikoinut heidän kanssaan, mutta mitään konkreettista ei kuitenkaan ole
tarjolla ollenkaan.
Eli kun ihmisellä on viisi aistia niin esim. kirjojen kirjoittajat
eivät ole itsekään tavanneet tai kokeneet näitä muukalaisia edes omien
sanojensa mukaan sillä tavalla että olisivat nähneet niitä konkreettisesti tai
tunteneet heitä konkreettisesti fyysisessä maailmassa, vaan usein kyseessä on
jonkinlainen telepaattinen yhteys, tai mielessä tapahtuva yhteys, tai unessa
tapahtuva yhteys muukalaisiin josta kirjan tekijä sitten kirjoittaa valtavan
pitkää tekstiä.
En tarkoita tässä edes kanavoimista, aina, ainakaan.
Olematta mikään sovinisti, niin varsin usein nämä kirjat
ovat naiskirjoittajien tuotteita.
Minun mielestäni Larkins kuuluu nimenomaan tähän
kirjailijaryhmään joka on hyvinkin kaukana ufologian n. s. ruuvi- ja
mutterilinjasta ja allekirjoittanut ainakin kaipaa jonkunnäköistä substanssia,
eli jotakin konkreettista, joka osoittaa että Larkins on yhteydessä
muukalaisiin ja keskustelee heidän kanssaan, mutta lukija jää kyllä kaipaamaan
tällaista substanssia, eli konkreettisia esimerkkejä. Kirjahan on täynnä nyt
lähinnä Larkinsin sanoja.
Kun tämäntyyppiset kirjailijat usein rinnastavat
kontaktejaan joko suoraan, tai melkein, uskonnollisiin kontakteihin niin
voidaan kysyä että liittyykö tämäntyyppiset kirjat ollenkaan enää ufologiaan
tai olisiko ne siirrettävä lähinnä uskonnolliseen kirjallisuuteen siitä huolimatta
että kirjailijat puhuvat avaruusolennoista eikä enkeleistä?
Esim. Larkins tässä pohtii ja puhuu ja keskustelee paljon
asioista jotka liittyvät filosofiaan, moraaliin, yleensä maailmanmenoon ja jopa
seksiin ja psykiatriaan ja tällöin täytyy välillä pysähtyä ja miettiä että
liittyvätkö nämä kirjat nyt sitten lainkaan ufologiaan.
On varmasti olemassa monta tunnettuakin ufotutkijaa jotka
saattaisivat olla sitä mieltä että tämäntyyppiset kirjat eivät kuulu lainkaan
ufologiaan, koska niissä ei ole minkäännäköistä substanssia tai konkreettista
ufohavaintoa, ainakaan sellaista mistä ulkopuoliset olisivat tehneet
havaintoja. Ja kuitenkin kirjailija on JATKUVASSA yhteydessä avaruusolentoihin,
omien sanojensa mukaan.
Mutteri- ja ruuvilinjan ufologit eivät varmastikaan
sisällytä näitä kirjoja ufologiaan.
Olen varsin hyvin perillä siitä että on monta ufoharrastajaa
jotka ovat toista mieltä.
Jos kuitenkin ajattelee esim. Larkinsin tekstiä, niin kuten
aikaisemmin sanoin, niin hänen tekstistään saa sen käsityksen että hän on
jokapäiväiseesä tekemisissä muukalaisten kanssa ja keskustelee heidän kanssaan
päivittäin eri asioista ja saa ohjeita heiltä, jopa kauppareissua varten.
Muukalaiset muistuttavat Larkinsia siitä mitä Larkins on unohtanut
kauppalistastaan.
Kyllä tässä olisi hauskaa nähdä jotakin konkreettista, että
nämä muukalaiset näyttäytyisivät myös muille ihmisille tai että ufot
näyttäytyisivät yhdessä Larkinsin kanssa muille ihmisille.
Kun puhutaan konkreettisesta näytöstä niin kyllä
konkreettiseen näyttöön voisi rinnastaa myöskin se että muukalaiset kertoisivat
läkkeen johonkin maailmaa vaivaavaan sairauteen tai antaisivat vastauksen
johonkin tiedeyhteisöä askarruttavaan kysymykseen, kerran tai kaksi tai kolme
jolloin varmasti tiedemaailmakin ja muut ihmiset ryhtyisivät miettimään mistä
on kysymys.
Tällaiset väitetyt kontaktit joissa vaan yleisesti pyöritään
yleisissä asioissa, skeptikko voisi käyttää sanaa sanahelinä, niin kyllä on
liikaa vaadittu että kaikki uskoisivat tähän tekstiin.
Larkinsin mukaan ihmisen sielu on avaruusolentojen luona
avaruusolentona ennen syntymäänsä, ja ennen syntymää kysytään tältä sielulta
että syntyessään Maan päälle, niin minne hän tahtoo syntyä ja millaiseen
tehtävään, eli avaruudessa saa valita mihin maaosaan, maahan, kaupunkiin tai
jopa perheeseen tahtoo syntyä. Tällöin monet sielut valitsevat tahallisesti
rikollisen tai terroristin tai itsemurhapommittajan tai jopa dspoottisen
yksinvaltiaan roolin. Ollessaan tässä roolissa Maan päällä he oppivat
ymmärtämään tätä roolihahmoa ja tällä tavalla he ymmärtävät muita ihmisiä
paremmin ja tämä taas johtaa maailmankaikkeudessa vallitsevaan rakkauteen
olentojen välillä.
Tämä pätee nimenoman henkilöihin jotka ovat läpikäyneet
jonkinlaista traumaa, esim. lapsuudessa, tai terroristi- iskun tuloksena, tai
jonkun toisen rikollisen toiminnan takia, ja tämä trauma taas nimenomaan
syventää ihmisten ymmärtämystä sillä tavalla että he avaavat trauman kokijan
sillä tavalla että hän tiedostaa paremmin avaruusolentoja.
Larkins kertoo itsestään sivukaupalla miten hän on itse
läpikäynyt traumaa lapsuudessaan ja juuri tämä traumakokemus sai hänet
avartumaan avaruusolennoille.
Kyseessä on siis eräänlainen koulu jossa ihmiset oppivat
ymmärtämään toisiaan paremmin sen roolin perusteella missä he ovat Maan päällä.
Kuten sanottua niin tämä rooli voi olla terroristi tai rikollinen tai sitten
hän voi olla vammainen joka jo avarudessa ennen syntymäänsä valitsi tämän
vammaisen roolin Maan päällä.
Kyseessä on siis koulu jossa ihmiset oppivat ymmärtämään
toisiaan ja tämän johdosta pitää Larkinsin mukaan esim. ymmärtää Saddam
Husseinia, Bin Ladenia ja itsemurhapommittajia.
Tässä vaiheessa lukijan on taas kysyttävä itseltään että
liittyykö Larkinsin teksti ylipäänsä ufologiaan enää?
Kirjan viidennessä luvussa Larkins palaa taas tähän
uskottavuuskysymykseen. Otsikkona tässä luvussa Larkins käyttää ' Be the Expert
' ( = ole asiantuntija) ja tällä hän tarkoittaa sitä että yksikään skeptikko
tai akateemikko tai tiedemies ei ole asiantuntija kun puhutaan näistä kokemuksista
joista Larkins kertoo, vaan nimenomaan kokija itse on se suurin asiantuntija.
Larkins viittaa tässä siihen että ei ole olemassa mitään
hyväksyttäviä todisteita siitä että nämä kokemukset ovat aitoja.
Larkins sanookin itse tässä että hän ei odota ollenkaan että
suurin osa tutkijoista tai tiedemiehistä tai akateemikoista suhtautuisi häneen
vakavasti.
Tämän jälkeen Larkins puhuu taas noin 10 sivun verran
asiasta joka allekirjoittaneen mukaan on taas tyypillistä sanahelinää, eli
paljon tekstiä ja paljon sanoja, mutta ei lainkaan mitään konkreettista
sisältöä.
Kirjan 7 luvussa Larkins tuo esille sitä seikkaa että
henkilö joka kokee että hän on yhteydessä avaruusolentoihin pitää tarkkaan
miettiä keneen hän luottaa ja kenelle hän kertoo asiasta. Larkins kertoo
itsestään, että kun hän itse kertoi varovaisesti omista kokemuksistaan omalle
miehelleen niin se johti siihen että hän joutui mielisairaalaan. Ja kun Larkins
kertoi hiukan kokemuksistaan eräälle meediolle niin tämä meedio taas oli sitä
mieltä että Larkins oli Pirun riivaama.
Toisaalta Larkins tuo myös esille että tavanmukaiset
ufotutkijat ja tunnetuimmat ufotutkijat eivät ole niitä jotka tukee Larkinsin
ideoita ja hän tuo monella sivulla esille kuinka ufokokouksissa ja
ufokirjallisuudessa ja ufofilmeissä jne. ei anneta tukea Larkinsin
näkemyksille.
Yhdeksännessä luvussa Larkins puhuu Shapeshiftingasta, eli
muodonmuuttamisesta, ja kertoo siitä että hän kerran näki villin haukan joka
istui rekka- auton katolla metsässä ja kun Larkins lähestyi tätä haukkaa niin
se ei lentänytkään pois vaan jäi paikalleen ja kun Larkins katsoi tätä haukkaa
silmiin niin hän sai telepaattisen viestin avaruusolennoilta. Lisäksi Larkins
sanoi että avaruusolennot ilmoittavat läsnäolostaan ottamalla pois tiettyjä
tavaroita ja taas palauttamalla niitä, tai siirtämällä niitä ja hän mainitsee
esimerkkinä perunalastupussin joka liikkui itsestään ja vähän myöhemmin,
Larkinsin mukaan, kiviä, simpukoita ja jalokiviä joita he pitävät kotona,
näyttävät katoavan juuri ennen avaruusolentojen kontakteja ja Larkins ilmoittaa
että ne itse asiassa muuttuvat avaruusolennoiksi, eli tapahtuu muodonmuutos!
Muuten tässä yhdeksännessä luvussa Larkins jatkaa taas
ikuista vuoropuheluaan avaruusolentojen kanssa maailman menosta.
Kirjan yhdennessätoista luvussa jonka otsikko on '
Metamorfoosi ' niin Larkins ottaa esille sen miten ihminen voi muuttua
maanpäällisestä olennosta sellaiseksi olennoksi joka pystyy kommunikoimaan
muiden maailmojen olentojen kanssa ja tässä Larkinsilla ilmeisesti ei ole
mielessä pelkästään avaruusolennot koska esim. kirjan sivulla 147 hän puhuu
' henkiolennoista ' joita hän näkee unissaan.
Kun on lukenut kirjaa loppuun ja tutkii esim. kirjan
liiteluetteloa, eli lähdeluetteloa, niin huomaa että Larkins on käyttänyt
yhteensä kuusi eri kirjaa lähdeluettelonaan, ja näistä yksi on hänen oma
ensimmäinen kirja.
Viidestä muusta kirjasta, joihin hän viittaa, yksikään ei
liity ufologiaan ja tällöin päästään taas siihen loppulausuntoon että voidaan
aiheellisesti kysyä onko kyseessä ylipäänsä ufologiaan liittyvä kirja vai ei.
Ainakin tähän kirjaan, niin kuin muihin vastaaviin
kirjoihin, allekirjoittanut kyllä suhtautuu aika kriittisesti sen johdostaÂ
että mielestäni niissä ei ole mitään substanssia ollenkaan, eli mitään
konkreettista, jota muut ihmiset voisivat katsoa tai tutkia, eli tässä on vaan
Larkinsin jatkuva yksinpuhelu väitettyjen avaruusolentojen kanssa. Ulkopuolisen
on hyvin vaikeata nähdä tai todeta onko tällaista vuoropuhelua ylipäänsä
meneillään vai ei.
Saattaa hyvin olla että telepaattiset viestit haukan silmien
kautta, itsestään liikkuvat perunalastupaketit sekä kivet ja simpukat jotka
muuttuvat muukalaisiksi on vähän liikaa monelle lukijalle.
Jos joku tahtoo yhteyttä Larkinsiin, se onnistuu osoitteessa
www.talkingtoETs.com
Björn Borg, 6.10.2006 |